Η επιλογή πλαστικού χειρουργού σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί απλή υπόθεση και αυτό, ευτυχώς, είναι κάτι που αρκετοί από εμάς το καταλαβαίνουν. Δυστυχώς όμως, αυτή η γνώση κάνει πολλούς ανθρώπους να διστάζουν να κάνουν κάποια πλαστική επέμβαση, παρά το γεγονός ότιθα ήθελαν να διορθώσουν κάποιο ψεγάδι στην εμφάνιση τους και ξέρουν ότι η πλαστική είναι η λύση. Δεδομένου ότι η επιλογή πλαστικού είναι αυτή που θα καθορίσει την επιτυχία της επέμβασης, είναι λογικό να πρόκειται για μία απόφαση που να προκαλεί ανησυχία και άγχος.

Στη πραγματικότητα, δεν υπάρχουν σημαντικοί λόγοι για αυτό το άγχος. Οι περισσότεροι πλαστικοί χειρούργοι είναι καταπληκτικοί επιστήμονες και πάνω απ’ όλα άνθρωποι. Αρκεί να κάνετε την έρευνα σας σωστά ώστε να βρείτε τον κατάλληλο για την περίπτωση σας. Αυτό που πρέπει να ξέρετε όμως, είναι το γεγονός ότι υπάρχουν και κάποιοι που μπορεί να είναι άριστα εκπαιδευμένοι και καλοί στη δουλειά τους, αλλά βλέπουν τον ασθενή σαν πορτοφόλι που περπατάει και όχι σαν έναν άνθρωπο που χρειάζεται τις υπηρεσίες και τη βοήθεια τους. Καλό θα ήταν να αποφύγετε αυτούς τους ανθρώπους, πώς όμως θα τους καταλάβετε;

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε κάποια στοιχεία – κόκκινες σημαίες που δείχνουν ότι ο πλαστικός χειρουργός που εμπιστευθήκατε νοιάζεται κυρίως για τη τσέπη του, οπότε και καλά θα κάνατε να τον αποφύγετε.

Σας λέει αυτός τι πρέπει να αλλάξετε

Αυτό είναι και το πρώτο και πολύ σημαντικό σημάδι που πρέπει να αρχίσει να χτυπάει καμπανάκια στο μυαλό σας. Αν λοιπόν πάτε σε έναν πλαστικό και μόλις του πείτε τι θέλετε να αλλάξετε αρχίσει να σας προτείνει και άλλες αλλαγές κι επεμβάσεις, καλό θα ήταν να φύγετε. Ένας σωστός επαγγελματίας και γιατρός πρέπει να σέβεται την επιθυμία του πελάτη του και να προσπαθεί να τον μεταπείσει μόνο αν η απόφαση του είναι υπερβολική ή επικίνδυνη. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει ένας πλαστικός να προτείνει και άλλες επεμβάσεις στον ασθενή του, ακόμη και αν πιστεύει ότι κάποιες άλλες αλλαγές θα βελτίωναν ακόμη περισσότερο τα θετικά αποτελέσματα της επέμβασης του.

Σας «ξεπετάει» στα γρήγορα

Μία πλαστική επέμβαση μπορεί να είναι απλή υπόθεση και ρουτίνα για έναν γιατρό, αλλά αυτό σίγουρα δεν ισχύει για τους ασθενείς. Είναι απόλυτα λογικό ο ασθενής να έχει ερωτήσεις αλλά και δισταγμούς σχετικά τόσο με την επέμβαση που θέλει να κάνει όσο και με την πλαστική χειρουργική γενικότερα. Δουλειά του γιατρού είναι να του εξηγήσει όσα πρέπει να ξέρει και να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις του. Γενικά, ο καλός πλαστικός είναι και λίγο ψυχολόγος και πρέπει να δείχνει υπομονή στους πελάτες του και να αφιερώνει στον καθένα όσο χρόνο χρειάζεται, αφού ο κάθε πελάτης είναι ξεχωριστή και μοναδική περίπτωση.

Δεν σας προειδοποιεί για πιθανές επιπλοκές

Εννοείται ότι αν σας ενδιαφέρει μία επέμβαση, ο καλύτερος και πιο ασφαλής τρόπος για να μάθετε αν και ποιους κινδύνους μπορεί να ενέχει, είναι να επισκεφθείτε κάποιον πλαστικό και να συζητήσετε μαζί του. Δεν υπάρχει καμία χειρουργική επέμβαση στον κόσμο που να μην έχει έστω και ελάχιστο κίνδυνο. Αν ο γιατρός σας δεν σας εξηγήσει τις πιθανές επιπλοκές – όσο απίθανο και να είναι να συμβούν – τότε το κάνει απλά γιατί δεν θέλει να σας φοβίσει και να σας χάσει από πελάτη. Μην εμπιστεύεστε έναν ανειλικρινή γιατρό.

Δεν σας μιλάει ξεκάθαρα για το κόστος

Μία πλαστική επέμβαση μπορεί να κοστίσει μέχρι και μερικές χιλιάδες Ευρώ, οπότε καλό είναι να ξέρει εξ αρχής ο ασθενής αν και κατά πόσο μπορεί να την αντέξει η τσέπη του. Ο γιατρός θα πρέπει να σας πει αμέσως την τελική τιμή της επέμβασης, η οποία θα περιλαμβάνει τυχόν αμοιβές άλλων γιατρών κι έξοδα νοσηλείας σε κλινική και να μην σας αναφέρει μόνο την αμοιβή του. Οι γιατροί που χρησιμοποιούν αυτή την τακτική στην ουσία «παγιδεύουν» τον πελάτη ώστε να κάνει την επέμβαση ασχέτως κόστους αφού θα έχει σπαταλήσει πολύ χρόνο και χρήμα πριν μάθει το ακριβές και τελικό κόστος.